Hakkımı Helal Etmiyorum

Şarkı Sözü Sen Bana Dünyayı Dar Ettin Zindan Ettin Pek Çok Yalan Söyleyip Hayatımı Mahvettin Nasıl Kıydın Bana Sen Elmi Gördün Yakınken Sebebim Oldun Benim Gencecik Bir Fidanken Hakkımı Asla Helal Etmiyorum Sana Yar Ben Bu Dünyada Yandım Öbür Dünyada Sen Yan Hakkımı Asla Helal Etmiyorum Sana Yar Ben Bu Dünyada Yandım Öbür Dünyada Sen Yan Amacın Mefaatmiş Hoş Vakit Geçirmekmiş Sahte Bakışlar Artık Ego Tatmin Etmekmiş Nasıl Kıydın Sana Ben Elmi Gördün Yakınken Sebebim Oldun Benim Gencecik Bir Fidanken Hakkımı Asla Helal Etmiyorum Sana Yar Ben Bu Dünyada Yandım Öbür Dünyada Sen Yan Hakkımı Asla Helal Etmiyorum Sana Yar Ben Bu Dünyada Yandım Öbür Dünyada Sen Yan Şiir Neden Nedir Neden Açmlama Yap Lütfen Gerçekten Mutlumusun Hergün Beni Üzmekten Ben Beni Sanırdım Senin Tek Dostun Oysaki Köle Yapmışsın Acılarına Bu Dünyada Hep Ben Vardım Acılarında Hakkımı Helal Etmiyorum Sana İnşallah Öbür Dünyada Ateş Olur Yanında İnşallah Öbür Dünyada Ateş Olur Yanında Hakkımı Asla Helal Etmiyorum Sana Yar Ben Bu Dünyada Yandım Öbür Dünyada Sen Yan Hakkımı Asla Helal Etmiyorum Sana Yar Ben Bu Dünyada Yandım Öbür Dünyada Sen Yan

Etiketler



Yorum yap:

Copyright © Kürtçe Müzik Dinle.
Blogger tarafından desteklenmektedir.
Eğlence Eğlence TOPlist
Zirve100 Toplist
Tasarim: webbilgi.org