Rotinda Ez Evindare Teme



şarkı sözü


Kurdî

Çima ez dema çavê te dinêrim
Gulpa gulpa dilê mine, nizanim çima dicifîrim
Tu dibeji, ji te hêz dikim
Lê tu min dihelî û diheri
Ez êvîndara te me

Bi tenê daxwaza min, bi tenê hêvîya min
û ez tim bi hesretim, va ez tê’m dilxwaza min

Çima ez dema navê te dibîzim
Dile min pir xwêş dibe, çavê min tijî hesîr
Xwezila ez ji bi tera bihatima
Mina teyra bifiryama li wan deşt û çiya

Türkçe

Neden bazen gözlerine bakıyorum
Yudum yudumdur yüreğim, bilmiyorum neden titriyorum
Seni seviyorum desen
Ama beni eritiyorsun, gidiyorsun
Senin aşığınım

Tek dileğim, tek umudum
Ve hep hasretim, geliyorum gönlümün istediği

Neden bazen adını duyuyorum
Yüreğim çok hoş oluyor, gözlerim yaş doluyor
Keşke ben de senle gelseydim
Kartal gibi uçsaydım o ovalarda ve dağlarda

Etiketler



Yorum yap:

Copyright © Kürtçe Müzik Dinle.
Blogger tarafından desteklenmektedir.
Eğlence Eğlence TOPlist
Zirve100 Toplist
Tasarim: webbilgi.org