koma evina botan beritan ez geriyam




şarkı sözü

GERİYAM
Nıha tu keti,tu ket lı bira mın
Zéde bun jana, lı jana dılé mın
Ne dızanım,ax lı kur dıçın
Dest u lıngé mın,herdu mılé mın

Geryam ax lı xewnda geryam
Lı çavén te,jiyan geryam
Xen u seray,u taxté cihan
Hey şekıré jı te dur mam


çun u hatına mın,weke çemaye
ditına çavé mın,ax şeva daye
kesek weke te,weke te nabe
evina dılé mın,az jı dıl daye


ARADIM

Şu an sen düştün,sen düştün aklıma
Çoğaldı acı,gönlümdeki acım
Bilemiy orum nereye gidiyor
Ellerim,ayaklarım ve kollarım

Aradım,düşlerde aradım
Gözlerinde hayatı aradım
Hanlar,saraylar ve dünya tahtı
Senden uzak kaldım tatlım

Gidişim ve gelişim bir nehir gibi
Gözlerimin ferine gece çökmüş
Hiç kimse senin gibi,senin gibi olmaz
Senin sevdan benim gönlümdedir

Etiketler



Yorum yap:

Copyright © Kürtçe Müzik Dinle.
Blogger tarafından desteklenmektedir.
Eğlence Eğlence TOPlist
Zirve100 Toplist
Tasarim: webbilgi.org