Grup Munzur - Sono



şarkı sözü

Sono, derura koura
Mavzer destero,fetelino
Lao,lao,lao lacê mı
Daye vana ez nêberban tu dımıra
Bao vano destê xo nêdan zonanê xo ra
Lao,lao,lao lacê mı

Iştıriye mı nêne çımanê mıra
Serke oncia vengê ma yenu Almus ra
Cengê biyo nau sano sadıro
Dane dısmenure nae partizane
Lao,lao,lao,lacê mı

Yi kami amê dewanê ma vesnenê
Yi kami amê bonanê ma vesnenê
Lao,lao,lao,lacê mı


Gidiyor derelerden daglardan
Elinde mawzeriyle gidiyor
Ogul ogul oglul, benim oglum
Ben aglamam diyor anne, ardinsira
Dizlerime vurmam ellerimi, diyor baba
Ogul ogul ogul, benim oglum


Gözyaslarim akmiyor gözlerimden
Bak ki sesimiz geliyor yine Almus´tan
Simdi bir savas var aksamdan sabaha
Vuruyorlar düsmana, onlar partizan
Ogul ogul ogul, benim oglum

Kim onlar gelip evlerimizi yakanlar
Kim onlar gelip köylerimizi yakanlar

Ogul ogul ogul, benim oglum

Etiketler



Yorum yap:

Copyright © Kürtçe Müzik Dinle.
Blogger tarafından desteklenmektedir.
Eğlence Eğlence TOPlist
Zirve100 Toplist
Tasarim: webbilgi.org