hozan serhet u serhedo ez kurdıstanım

hozan serhet u serhedo ez kurdıstanım

şarkı sözü

erhado Ez Kurdistanım şarkı sözü ;

e saxım esaxım ez bahozum ez agırım zıvıstanım payizim
ez baharım havinim mahabadi qamişlo hewlere amedım
ez bakuru başurum roja bau rojhılatım
ez sağa zıro zivim ez petrolım dewlemendım
şina hima ez kulılkım kesku soru zerım
fozayı bedew araratu zagrosım
ez serhedım bıdınım dersımu botanım
kanıya jını ava rıyanım ez ava şınım
munzuru dicle u fıratım
ez nemrutım ez kıfım ez memu zinım
jı bo mırova ser çiya cudi limanım
rojı dertınım nevrozım kava hısımkarım
ez zerdeştım serhetnınım ez pir sultanım
neviyı sumeyra keça kurdanım
ez dirokım ez gellım ez saxım
ez kurdıstanım
ez kurdıstanım buka cıhanım cıhı mıranım şerı mıranım
ahyla jını ware evini hebuna lı heviyawe rojı davını
ez pelım ez berfımu baranım
ez teyrı bazım azmanım ez baye zozanım
ez barı gıranım qulo bırınıi hezar salanım
ez xuna akıl zalu mırana kurbanım
ez hısırım bın destım ez gırtıyı zındanım
leşkerı rıjıme xortparızım
ez berxudanım hıvidarım sıbası kebulım
sıbe rızgarım ez welatım teyu rojhılata nabınım
ez zarokın dayıkım gazımu şehidim
kıme mazlumu kemal pirim
kehremanım beritanım,zilanım ez beriwanım
destıxe radıkım serıxe dıhejınım
o melemıstefa şeyh seit u bedırxanım
29 cara seri rakırım serhıldanım tekoşınım
şerı gıranım ez bawerım armacım ez heviya azadım
ez kurdıstanım
ez kurdıstanım buka cıhanım cıhı mıranım şerı mıranım
ahala jını ware evini hebuna lı heviyawet rojı davını…

Etiketler



Yorum yap:

Copyright © Kürtçe Müzik Dinle.
Blogger tarafından desteklenmektedir.
Eğlence Eğlence TOPlist
Zirve100 Toplist
Tasarim: webbilgi.org