Uçurtmam Tellere Takıldı

Şarkı Sözü Hani Benim Gençliğim - Ahmet Kaya Hani benim gençliğim nerde Bilyelerim topacım Kiraz ağacında yırtılan gömleğimi Çaldılar çocukluğumu habersiz Penceresiz kaldım anne Uçurtmam tellere takıldı Penceresiz kaldım anne Uçurtmam tel örgülere takıldı Hani benim gençliğim nerde Ne varsa bu gençliği yakan Ekmek gibi aşk gibi Ne varsa güzellikten yana Bölüştüm büyümüştüm Bu ne yaman celişki anne Kurtlar sofrasına düştüm Hani benim gençliğim nerde Hani benim sevincim nerde Akvaryumum kanaryam Üstüne titrediğim kaktüs çiçeği Aldılar kitaplarımı sorgusuz Duvarlar konuşmuyor anne Açık kalmıyor hiç bir kapı Hani benim gençliğim nerde Yağmurları biriktir anne Çağ yangınında tutuştum Hani benim gençliğim nerde Söyleyen : Ahmet Kaya

Etiketler



Yorum yap:

Copyright © Kürtçe Müzik Dinle.
Blogger tarafından desteklenmektedir.
Eğlence Eğlence TOPlist
Zirve100 Toplist
Tasarim: webbilgi.org